Farmerbe bújt a 30 éves ikon

Farmerbe bújt a 30 éves ikon

2020.03.04. | Zoltán

A 2020 tavasz/nyári szezonban a születésnapos Super Mario inspirálta darabok is megjelennek a Levi’s kínálatában.

Tovább
Mikimánia

Mikimánia

Tovább
Rakonczay, a magyar világkalandor

Rakonczay, a magyar világkalandor

Tovább
2016.02.11.
Több mint félszáz márka érezte jó befektetésnek a 30 másodpercenkénti ötmillió dollárt. Az autógyártók és a pénzintézetek mezőnye meglepetéseket hordozott, a sztárok főszereplésével készült filmek viszont menetrendszerűen érkeztek.
2016.01.22.
A nagy magyar startup-szentháromság – Prezi, Ustream, LogMeIn – egyik tagjának bekötötték a fejét, és nem is akármilyen volt a kérő.
2016.01.08.
Energiaitallal foglalkozni nem egyszerű. Gyártani persze az, viszont utána eladni már kevésbé. Hiszen a szinte egyforma termékek és a nem túl tág nagyfogyasztó célcsoport megnehezíti a márkák megkülönböztetését.
2015.12.27.
Hogyan előzték meg a japánok az angolokat a retromotorokkal? Mi lett a feltámadt Pannoniával, Danuviával? És mit csinálnak az oroszok?
2015.11.08.
Avagy milyen tanulságai vannak a Balmain és az H&M közös kollekciója körül kialakult fogyasztói őrületnek.
2015.10.25.
Példamutató – stratégiai szemléletű, profi és őszinte – CSR-tevékenységre bukkantam. Megírom.
2015.10.04.
Az idei Budavári Pálinkafesztiválon érezhető volt a feszültség a kereskedelmi főzdék és a házifőzés között – melyből izgalmas újdonságok is születtek.
2015.10.03.
Egy meglehetősen személyes hangú bejegyzés, életem első márkájáról.
Címkék: b2b, mr. proper, p&g
2015.09.24.
Miért pont az amerikai piacon bukott meg a Volkswagen, és miért ekkorát?
2015.09.16.
Milyen megfontolások alapján válogatják a termékeiket ajánló sportolókat a táplálékkiegészítő-márkák izlandi bikinimodellektől Hosszú Katinkáig?

Ezeket a cikkeket olvastad már?