Farmerbe bújt a 30 éves ikon

Farmerbe bújt a 30 éves ikon

2020.03.04. | Zoltán

A 2020 tavasz/nyári szezonban a születésnapos Super Mario inspirálta darabok is megjelennek a Levi’s kínálatában.

Tovább
Mikimánia

Mikimánia

Tovább
Rakonczay, a magyar világkalandor

Rakonczay, a magyar világkalandor

Tovább
2018.07.23.
A nagyobb italkategóriák árnyékában szépen felépült a gin: egyes márkák már nagy cégek figyelmét is felkeltették, nemzetek pedig a saját ízeiket próbálják kifejezni benne.
2018.07.10.
Júniusban dőlt el, hogy az Erste Ligában játszhat Szuper Leventéék csapata, és már meg is kötötték az első támogatói szerződéseket – mégpedig a családi értékek mentén.
2018.06.18.
Tavaly júniusban jelentették be, hogy 13 év után megszűnik az egyik legizgalmasabb magyar divatmárka. Most még egyszer bevásárolhatunk.
2018.06.07.
Vállalkozások tömege áll a siker kapujában – és egyhelyben topog. Továbblépni csak márkaépítéssel lehet – mondja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
2018.05.17.
Az egyik legbritebb – bár tulajdonilag már német – márka egyedi kisautóval ünnepli Harry herceg és Meghan Markle május 19-ei esküvőjét.
Címkék: mini
2017.02.12.
Ma már talán senkinek nem jelentenek újdonságot az üzletláncok saját márkás termékei, de azért okozhatnak még meglepetéseket.
2016.12.05.
A karácsonyi időszak néhány éve már a nagy költségvetésű reklámfilmekről (is) szól – természetesen a hozzájuk már kötelezően kapcsolódó hashtagekkel, kiegészítő tartalmakkal, no meg vásárlási lehetőségekkel.
2016.11.23.
A magyar orvostudomány és innovációs potenciál a WIWE-val ismét bizonyított, az egyik leggyakoribb halálozási okra kínálnak megoldási lehetőséget. A kérdés, hogy a piacon is bizonyítani tud-e a hazai fejlesztés.
2016.08.12.
A nagy fesztiválok egyre inkább marketingrendezvények, ahol a névadó főszponzoron és a többi támogatón túl rengeteg márka próbál közel kerülni a fiatal célcsoporthoz. A laza hangulat és a nyitottság jó alapot teremt a márkaélmények számára. Az idei termésből válogattam néhány érdekességet.
2016.06.24.
Egyre több márka fordul a divatos képregény-formátumhoz. Mindeközben Magyarországon egy kicsi, tehetséges csapat képregény-márkát építene.

Ezeket a cikkeket olvastad már?