Harcos és zajos piák


Nem újkeletű jelenség, hogy ha egy-egy sztár képét rányomtatjuk a csomagolásra, akkor az eladások – elvileg – megnőnek. Az utóbbi időben viszont egyre inkább terjednek az olyan együttműködések, ahol a híresség – legalábbis az elmondások szerint – valóban beleszól a termékfejlesztésbe. A szeszesitalok piacán most két újdonság is feltűnt.

A legendás banda, a Metallica Blackened néven dobott piacra egy amerikai viszkit. Dave Pickerell lepárlómester már korábban is kutatta a hanghullámok hatását az érlelési folyamatra, és ez az ital az együttes által összeállított zenei albumot „hallgathatja” a hordókban, Meyer Sound mélynyomókon. A vásárlók pedig saját számlistát kapnak hozzá a Spotify-on és az Apple Music-on.

A másik újdonság a UFC ír sztárjától, Conor McGregortól érkezett. Ő hároméves kísérletezés és több mint száz blend kipróbálása után adta ki David Elder lepárlómesterrel közösen a Proper No. Twelve Irish Whiskey-t. A tétel nevében is utal McGregor származására: a „Dublin 12” szülőhelye irányítószáma, ráadásul a harcos anyai nagyapja is whiskey-főző volt. Az igazi ír szellemet és kulturális értékeket idéző ital eladásai után McGregor a helyi katasztrófavédelem számára ajánl fel támogatást, mert meggyőződése, hogy ők a hétköznapok igazi hősei.

https://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/58765/pics/lead_800x600.jpg
alkohol,conor mcgregor,metallica,ufc
 

Nők a volán mögött2016.03.27. 16:55

Vezéráldozat2015.09.24. 12:30

Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?