Hangos kihívások előtt a márkanevek

Antoine Borde, a L’Oréal e-kereskedelem-fejlesztésért felelős igazgatója arról beszélt, hogy a fogyasztók megértése az online vásárlási döntések során kulcsfontosságú lehet. Eddig csak azzal kellett megküzdeniük, hogy sok ember nem tudja helyesen leírni az olyan bonyolult márkaneveket, mint például a Maybelline, a hangfelismerő technológiák és a hangvezérelt asszisztensekbe épített vásárlási alkalmazások azonban azzal is szembesítették őket, hogy gyakran kimondani sem tudják ezeket.

Eau Thermale Saint Gervais Mont Blanc termékcsalád - egy jó példa a nehezen kimondható nevekre

Hogy tanuljanak a fogyasztókról, szponzorálni kezdték a My Beauty Chat elnevezésű csevegőprogramot, amit a Hearst kiadó fejlesztett az Amazon Echo rendszerére, és amelyre a Cosmopolitan, a Harper’s Bazaar és a Marie Claire magazinok szerzői gyártanak tartalmakat.

De ezen felül is érdemes lesz átgondolniuk, hogy a jövőben olyan trendi neveket adjanak az új termékvonalaknak, mint például a Rouge Caress, vagy hogy hogyan szövegezzék meg a használati útmutatókat.

Az emberek által használt keresőszavak bemutatása addig is jó (és elrettentő) eszközül szolgál a felsővezetők meggyőzésére, hogy érdemes átgondolni a folyamatokat.

(Forrás: Warc)

https://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/57028/pics/lead_800x600.jpg
fogyasztói magatartás,hangvezérlés,loreal,maybelline,technológia
 

Nők a volán mögött2016.03.27. 16:55

Vezéráldozat2015.09.24. 12:30

Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?