Nemzetközi kampányban Bereczki új dala


A londoni Grey reklámügynökség Free Demo elnevezésű pályázatán több körös nemzetközi válogató után nagy sikert aratott a Bereczki–Balog szerzőpáros: a Choices című daluk nyert, így ez lett egész Európában a Pringles reklámok zenéje 2018. júliustól 2019. augusztusig.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Grey és a Pringles minket választottak, így egy évig a televíziós és rádiószpotokban is a Choices dallamai csendülnek majd fel. A dal munkálatait Amerikában és Magyarországon végeztük, ifjabb Malek Miklóssal közösen” – magyarázta Bereczki.

A kampányban való részvételen túl, a londoni ügynökség közreműködésével a dal nemzetközi fronton is jelentős támogatásra számíthat. Több tesztelés után a Deezeren kiemelten jelent meg a szám, valamint az angol ügynökség egy évig az egész világon terjeszti azt. A Choices az Apple Music nemzetközi listáján az első helyen nyitott a múlt héten.

Címkék: pringles, zene
https://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/56450/pics/lead_800x600.jpg
pringles,zene
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?