2016.08.12.
A nagy fesztiválok egyre inkább marketingrendezvények, ahol a névadó főszponzoron és a többi támogatón túl rengeteg márka próbál közel kerülni a fiatal célcsoporthoz. A laza hangulat és a nyitottság jó alapot teremt a márkaélmények számára. Az idei termésből válogattam néhány érdekességet.
2015.09.13.
Örvendetes, hogy egyre több tervező dolgozik Magyarországon, akik szép, újszerű, olykor meghökkentő kreációkkal dobják fel vásárlóik hangulatát, no meg az utcaképet. A leginkább Észak-Európában elterjedt színeszokni-mánia hazai nagykövete, a Nebouxii tervezőjével beszélgetve azonban valami szöget ütött a fejembe.
2015.08.22.
A H&M ezúttal a Balmainnel működik együtt. Az első fotót már közre is adták.
2015.08.13.
A márka PR-osával az új dekorkozmetikumok mellett a fast fashion cég társadalmi szerepvállalásáról is beszélgettünk.

Ezeket a cikkeket olvastad már?