Márkás izgalmak a Szigeten

Egy zsúfolt fesztiválon mindig szükség van az információkra, illetve a barátainkat is sokszor keressük. A már több millió magyar mobilra is telepített Viber csevegőprogrammal egy ingyenes szolgáltatás keretében a fesztiválozók személyes Viber-fesztiválüzeneteken keresztül (Personal Viber Festival Messages) azonnal értesülhetnek a legfontosabb információkról a rendezvény ideje alatt. A Viber Sziget Nyilvános Csevegés (Public Chat) funkcióján a fesztivál eseményei követhetők, emellett az érdeklődők itt sztárvendégekkel is találkozhatnak: a kiemelt fellépők, fotósok, újságírók és a Sziget-szervezőcsapat élőben osztják meg a legfrissebb híreket a nyilvános csevegésben.

Az élelmiszerellátás Woodstock óta fontos kérdés a fesztiválokon. Idén a bentlakók jóltartásáról az ALDI gondoskodik: ők egy elég menő, non-stop nyitva tartó diszkont-sátrat húztak fel a Szigeten. Itt nem csupán megismertetik a fiatalokat a sajátmárkás termékeikkel, de a grillsarokban még meg is sütik számukra a kiválasztott húsokat, zöldségeket.

A modern fesztiválok a punkok helyett már inkább a divatról szólnak. A Sziget ArtZone-ban idén Horváth Júlia JH.Concept márkája két kollaborációval is bemutatkozik. Az elismert fiatal divatbloggerrel, Csalár Bencével négydarabos kollekciót terveztek izgalmas textúrákkal és nyomatokkal, míg a másik limitált sorozathoz Valló Berta grafikáit használta fel a designer.

Valló Berta grafikája

Európában egyedülálló, a fenntarthatóság és a környezettudatos gazdálkodás fontosságát szimbolizáló alkotás is készült a Sziget fesztivál területén. A közel 2000 db használt gumiabroncsból készült 8 méter magas installáció a fesztivál egyik központi helyén, a Világzenei színpad előtti területen kapott helyet. Az alkotás létrehozását a Continental Gumiabroncs divíziója támogatta. Az Envicash csapat által készített installáció a tervek szerint a Szigetet követően több nagy volumenű rendezvényen is megjelenik majd hazánkban és külföldön egyaránt, egészen 2018-ig. Ezt követően az alkotás a Hungaroringen talál majd végleges otthonra.

Szintén a környezetvédelemről szól a Médiaunió idei kampánya, a Nem nehéz... A Sziget fesztiválon Nagy Ákos súlyemelő világbajnok és többszörös erősember-versenyző emeli majd a magasba a vállalkozó kedvű fesztiválozókat, akik elmondhatják magukról: „ők sem nehezek, ahogy a környezet védelme sem az”. Ha valaki az ott készült képet a megfelelő hashtagekkel megosztja, a jövő évi Szigetre nyerhet napijegyet. (Ákosnak van egy másik mutatványa is, amikor a könyökhajlatába szorított baseballütőket a hátával roppantja el. Tucatjával, időre. Amúgy jó gyerek, edzettünk anno egy teremben.)

Ugyancsak magyar vonatkozású megjelenés a Miratia okostelefonos városjátékok szigetes különkiadása. Ebben a Nagy Disznó csillagkép egyik bolygójáról Óbudára érkezett, de az események alakulása okán erősen másnapos kalandos kedvű törpemalacot kell kihúzni a csávából. Életszerű. :)

http://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/29395/pics/lead_800x600.jpg
aldi,continental,csalár bence,divat,jh.concept,médiaunió,miratia,sziget,viber
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?