Skandináv Bizánc

A svéd gyökerű fast fashion lánc 2004 óta évről évre kiad egy limitált kollekciót, melyet egy világhírű, alapvetően sokkal magasabb (ár)kategóriában mozgó márkával vagy tervezővel együtt készítenek – és az üzletek előtt a nyitásra várakozó rajongók ezeket a darabokat jellemzően percek alatt el is kapkodják. (A kollaborátorok listáján többek között olyan nevek szerepelnek, mint Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, a Versace, a Comme des Garçons vagy Alexander Wang.)

Idén ősszel a párizsi Balmain divatház a „vendég”, melyet 1945 őszén alapított Pierre Balmain, és merész színeivel, gazdag hímzéseivel, nagyvonalú anyaghasználatával a háborús ínség után újra a luxust és a felszabadultságot kereső hölgyek kedvencévé vált. Az alapító halála után a mindenkori vezető tervezők is hűek maradtak a „Jolie Madame” alapeszméhez. A márka jelenlegi kreatív igazgatója, Olivier Rousteing szavai szerint „a saját generációját szeretné megszólítani”. Ennek eredményeképp – bár a patinás márka couture-ben gyökerező alapértékeit nem tévesztette szem elől –, az utcai viselet-vonal beemelésével olyan sztárokat is megszólított, mint Kim Kardashian vagy Kanye West. Most pedig a H&M megadja a lehetőséget arra, hogy még szélesebb közönséghez juthasson el.

Az együttműködés májusi bejelentésekor a tervező és barátai már a kollekció darabjait viselve léptek a színpadra, most pedig megjelent az első hivatalos beharangozó fotó is, amely azt mutatja, a „lakossági” kollekció elég szorosan követni fogja a párizsi márka szellemiségét és megoldásait.

Forrás: SENATUS

A férfi- és női darabokat is tartalmazó kollekció november 5-én debütál, világszerte 250 üzletben és online.

http://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/19841/pics/lead_800x600.jpg
balmain,divat,együttműködés,h&m,kanye west,kim kardashian,versace
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?