Nyulak mindenhol

Egy erős márka kiterjesztése hálás feladat, de találni fura határterületeket.

A Playboynak voltak szebb napjai: ma már a polgárpukkasztás és a pikáns szórakozás nem náluk kezdődik, és a nyomtatott lapok piaca sincs túl jó bőrben. Sebaj, van nekik erős márkájuk és csinos logójuk.

Ha csak a hivatalos, nem hamisított termékeket nézzük, a nyuszi lassan akkor is mindenre felkerül, ami kicsit is kapcsolatba hozható a csillogó élettel, a férfiassággal, a csajozással: ruhaneműk (boxer!), illatszerek, ékszerek, óvszer (naná)… Az energiaitalnál picit már lefagytam, de a kegyelemdöfést a Playboy praliné vitte be.

Ha nagyon akarom, persze meg tudom magyarázni: lehet vele udvarolni, prémiumszerű és a férfi változat (van csajos is) olyan macho ízeket hoz, mint a whiskey meg a kávé. De valahogy mégsem áll össze. Kicsit olyan érzés, mint Pierre Cardin, akinek a nevét addig pakolták rá mindenféle éppen-középkategóriás cuccra, amíg teljesen elkopott. Vagy mint az – egyébként szeretett – Harley-Davidson töltőtollam…

http://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/19802/pics/lead_800x600.jpg
harley-davidson,márkakiterjesztés,pierre cardin,playboy
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?