Kiszínezték a H&M-et

Az elsősorban a ruháiról ismert H&M bemutatta alapjaiban megújított dekorkozmetikai vonalát. A 700 elemű, zömmel Európában gyártott, jó minőségű és kedvező ár-érték arányú portfólióban a színes, csillogós fiatalos vonaltól a klasszikusabb megoldásokig – csakúgy, mint a cég ruházati almárkái között - a legtöbb hölgy megtalálhatja a neki szóló termékeket, egyes megoldásokról pedig a profi sminkesek is elismerően nyilatkoztak.

Fiatalos színek is akadnak a palettán

A H&M nemrég kinevezett PR-vezetőjével, a korábban a médiában (TV2, HBO) dolgozó Dévényi Patríciával arról is beszélgettem, miért volt vonzó számára a H&M ajánlata. A szakmai látókör szélesítése és a csillogó kulisszák mellett a cég széles körű társadalmi szerepvállalását emelte ki. A fast fashion márkákat sokan kárhoztatják az embertelen munkakörülményekért vagy épp a környezetszennyezésért. A H&M erre válaszul több akciót is indított: a használt ruhákat az üzletekben visszagyűjtik; a Conscious kollekció a fenntarthatóság érdekében takarékos alapanyaghasználattal, újrahasznosítással és etikus beszerzéssel operál; a gyárak dolgozóinak munkakörülményeit folyamatosan javítják; de például a gyapottermesztőket is oktatják a takarékosabb víz- és vegyszerhasználatra.

Más országokban szépségápolási (arc-, bőr-, hajápolás) termékek is kaphatóak, ezek egyelőre Magyarországon még nem érhetőek el. A dekorkozmetikumokat kezdetben három budapesti üzletben (Aréna Plaza, Vörösmarty tér, Market Central - Vecsés) lehet majd megvásárolni, augusztus 24-étől.

http://tm.blogstar.hu/./pages/tm/contents/blog/19747/pics/lead_800x600.jpg
csr,dévényi patrícia,divat,fenntarthatóság,h&m,kozmetika,márkakiterjesztés,szépség
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?